måndag 27 januari 2014

Knappen

Vart är den?
Knappen, du vet.
Den man trycker på och så VIPS så är man frisk och väger 30 kilo mindre.
Nån som sett den?

Om jag lägger mig i sängen och drar upp täcket över huvudet,
koncentrerar mig på att djupandas och ser en frisk Malin för mitt inre...  blir jag bra då?

Viktnedgång utan att banta, laxerande, kräkas, lavemang.
Det gyllene mellantinget som ska vara så jävla enkelt att behärska.

Jag är så förbannat trött på mig själv och min kropp.
Jag är så helvetes trött på att vara sjuk.
Imorse hade jag en gnutta hopp.
Nu är jag bara arg och ledsen.

Men ändå.
Det finns bara en som kan hjälpa mig bli bra,
samma person som är min egen största fiende ;
Mig själv.

Planen nu: matschema en vecka i taget.
No mercy.
Planera in gymmet 2-3 ggr i veckan.
Planera,  se en struktur och följa den.

Jag säger som Thåström ;
Vinn, segra, försvinn ACHTUNG BITTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar