lördag 8 februari 2014

Aptit = noll

Då var det offentligt,  så nu blir det inga fler kryptiska inlägg :
jag och Simon väntar barn!! :D

Antoni är jättestolt och vi är väldigt lyckliga,  förväntansfulla och otåliga ;)

Dock mår jag fruktansvärt illa och är väldigt trött.
Jag kräks och våndas samtidigt som jag försöker tänka att jag inte kräks onaturligt.
Det är inte destruktivt.

Som rubriken lyder så har jag ingen som helst aptit,
men jag tvingar mig själv att äta vart tredje timme ändå.
Jag måste säga att jag är imponerad av mig själv och mina framsteg senaste veckorna.

Hoppas det går bra för er andra också <3

Kolla in min stolthet som hjälper sin mamma med pizzadegen ;)

2 kommentarer:

  1. JA JA JA!!!! Vad glad jag blir!! Jag får nästan en liten tår i ögat här :D
    Hoppas verkligen att allt blir bra, att graviditeten går bra.
    Hur långt gången är du??

    STOR kram och massvis med kärlek till er båda.. Alla tre!! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack hjärtat =) vi är i vecka 9 nu, så det är fortfarande tidigt. Idag ska vi på inskrivning =D

      Radera