måndag 3 februari 2014

God morgon

Jag fick för mig att testa på en ny bloggplattform igår ,  Nattstad. 
Så jag har exporterat inläggen härifrån, 
sen får vi se vart det leder. 
Jag tycker det verkar lagga en del,  rätt irriterande. 
Men det verkade lockande att tex kunna tjäna pengar på skrivandet, det är väl en utopi att tjäna större summor, men man måste ju testa. 

Okej,  hur eller hur så återkommer jag med adressen när sidan är presentabel.. 

Igår var det anhörigträff på Ätstörningsenheten och Simon gick dit tillsammans med vår fina vän Becca (som för övrigt parade ihop mig och Simon). 
Det var nog nyttigt. 

Jag har världens bästa stöd omkring mig och är sjukt taggad att bli frisk. 
Nu har det spårat ur i flera dagar, men det är bara att hoppa upp i sadeln igen. 


2 kommentarer:

  1. Nattstad har jag bara negativa erfarenheter av, inte för att jag bloggat där, men bloggar jag följer. Men sidan tar så förbannat lång tid att ladda ner. Särskilt om man dessutom har en egen header

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag blev mäktigt pissed på dom. Stannar hos blogger ;)

      Radera