lördag 1 februari 2014

Jävla bully Bulimi!

Mobbning.
Själv mobbning.
Gråt inte över spilld mjölk - eller förtärd yoghurt.

Frukosten var asjobbig och hade gråten i halsen hela tiden.
Men jag fick ner den.
Alla tankar vid varenda fucking jävla måltid som är så förbannat destruktiva,
det är dom känslorna som gör att jag vill ge upp,  att jag känner att jag inte orkar mer.

Men det vet jag att jag gör.

Varför var det så ångestladdat nu?
Ingen aning.
Jo.  Jag vaknade vid 3 imorse och slängde i mig lite godis som låg på bordet.  Inte mycket, kanske 10 bitar.
I en jävla fart.
Tror inte att jag hann känna smaken men jag kunde gå å lägga mig med lite mindre värdighet. Varför?
Jag vet inte.
När jag vaknade kändes det som en bakfylla.
Ansiktet begravt i händerna och mantrat "vad har jag gjort" som ekade i huvet.

Var det därför frukosten var jobbig?
Vet inte.
Nu vet jag iallafall att det är dags att slänga kallt vatten i ansiktet, sminka mig och inbilla mig att jag är så jävla fabulous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar