onsdag 5 februari 2014

Slopar Nattstad pga reklam

Jag blir så jävla trött.
Jag tänkte prova nattstad som bloggportal men tröttnade ärligt talat direkt.
Jag har en blogg som främst vänder sig till ätstörda och fd ätstörda.
Då känns det inte så bra att klicka in på sidan och bli attackerad med stora banners från viktväktarna och andra "smalideal-skapare".
Okej, om jag betalar 35 spänn för att slippa reklamen då?
Det är det kanske värt  om jag nu får ut det jag vill med bloggen.
Jo eller hur, jag betalar för att slippa reklamen men får likt förbannat en banner med just Viktväktarna högst upp på sidan.
Jävla idioter.
Blogspot får behålla mig ett tag till ;)

2 kommentarer:

  1. Det var inte så att man kunde stänga av bannern när man hade betalt? Så kan jag göra på blogg.se. Kasst att dem har sån reklam ändå när det är många unga som läser bloggar. Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Nej mycket av reklamen försvann, men inte just den :/ blev riktigt anti faktiskt
    Kramar

    SvaraRadera